Lokalne akcijske grupe sa područja Primorsko-goranske županije (LAG Gorski kotar, LAG Vinodol; LAG Kvarnerski otoci i LAG Terra Liburna) provode projekt suradnje pod nazivom „KUHAČA – Kulinarska harmonija čarobnih okusa Primorsko-goranske županije“. Cilj projekta je poticanje razvoja ruralnog područja i povećanje konkurentnosti lokalnih proizvođača kroz podizanje svijesti o vrijednostima lokalne proizvodnje i gastronomske baštine te promocija kratkih lanaca opskrbe.
Između ostalih već odrađenih aktivnosti, LAG Gorski kotar organizira edukaciju pod nazivom „Digitalni marketing i promocija na društvenim mrežama“ koja će se održati pod vodstvom Tomislava Krište, predavača sa bogatim iskustvom i kvalitetnim referencama u svijetu digitalnog marketinga.
Na radionici će biti riječi o razradi poslovnog modela, alatima i tehnikama za doprinos marketingu i promociji te stvaranju digitalnog sadržaja u svrhu promocije vlastitog poslovanja.
Cilj radionice je pružanje konkretnih alata, znanja i vještina potrebnih za uspješnu promociju i povećanje konkurentnosti na tržištu za lokalne proizvođače, a ugostiteljima omogućiti stvaranje reputacije odredišta za autentičnu lokalnu hranu.
Kroz edukaciju sudionici će imati priliku naučiti kako upotrijebiti digitalne alate za promociju i koristiti suvremene tehnologije koje im mogu omogućiti dostizanje većeg broj kupaca/potrošača te povećanje vidljivosti vlastitih proizvoda/usluga.
LAG Gorski kotar će edukaciju održati 22. studenog 2024. godine u Gorskom parku Kupjak, predviđenog trajanja od 11.00-17.00 sati uz pauzu za ručak.
Ovim putem, ukoliko ste zainteresirani, molimo Vas prijavu za navedenu edukaciju, max. dvoje prisutnih po objektu zbog ograničenog broja mjesta.
Ciljana skupina su ugostitelji i proizvođači sa područja Gorskoh kotara, no pozvani su pridružiti se i ostali zainteresirani kojima bi predstavljeni alati mogli pomoći u njihovom poslovanju.
Rok za prijavu je do 20.11.2024. godine do 15.00 sati, putem e-pošte info@lag-gorskikotar.hr.