Medijski članci

30.11.2020.

Osvojena prva nagrada kolega partnera iz Poljske na natječaju  u kategoriji  “Kapitał społeczny, dziedzictwo lokalne” (Socijalni kapital, lokalna baština) za međunarodne projekte!

Transnacionalni projekt suradnje “Smart specializations in the promotion of local heritage” koji je realiziran zajedno sa partnerima u protekloj godini, a čiji je glavni partner bio LAG “Zakole Dolnej Wisły” na natječaju poljskog Poljoprivredno savjetodavnog centra osvojio je glavnu nagradu u kategoriji  “Kapitał społeczny, dziedzictwo lokalne” (Socijalni kapital, lokalna baština) za međunarodne projekte!
Na ovom projektu je sudjelovalo pet lokalnih akcijskih grupa iz triju zemalja EU – Poljska, Latvija i Hrvatska, kako slijedi: LAG “Zakole Dolnej Wisły” – glavni koordinator projekta, Poljska; LAG “Vistula-Terra Culmensis” – partner na projektu, Poljska; LAG “Gaujas Partneriba” – partner, Latvija; LAG “Jurkante” – partner, Latvija; LAG “Gorski kotar” – nacionalni koordinator za RH, partner na projektu, Hrvatska.
Projekt je usmjeren na popularizaciju inovativnih metoda promoviranja lokalnih proizvoda i baštine, uključujući i druge metode. Održane su dvije Konferencije koje su predvodili doktori znanosti iz Poljske i Hrvatske, dvije međunarodne studijske posjete, radionice iz područja “Design thinking” i “Brand branding”, organiziranje promotivnih događaja, objava Brošure “Kodeks dobre prakse” koja je izdana u sve tri zemlje partnera i prevedena na četiri jezika (poljski, latvijski, hrvatski, engleski), promoviranje projekta i završni događaj na kojem je predstavljena brošura…
Zahvaljujući inovativnom pristupu temi projekt je prepoznat kao uspješan, a time je i visoko ocijenjen od strane žirija, čime je pobijedio. Na natječaj je pristiglo ukupno 32 projekta. Našim dragim kolegama iz Poljske dodijeljena je novčana nagrada od 7.000,00 PLN,  za oba nacionalna partnera (LAG “Zakole Dolnej Wisły” i LAG “Vistula-Terra Culmensis”).
Projekt je realiziran sredstvima Europske unije u sklopu podmjere 19.3., za razdoblje 2014.-2020.
Čestitamo kolegama iz Poljske na osvojenoj nagradi! Drago nam je da smo sudjelovali u pripremi i realizaciji projekta “Smart specializations in the promotion of local heritage” kao jedan od pet partnera.
Veselimo se nekoj idućoj zajedničkoj suradnji!
Izvor: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3853315094681172&id=149748798371172&comment_id=3861235370555811&notif_id=1606774767178406&notif_t=feed_comment&ref=notif

_______________________________________________________________

16.10.2020.

Na portalu Agroklub – članak o studijskom posjetu i isustvima članova LAG-a Gorski kotar koji su sudjelovali na studijskom posjetu partnerima u Poljskoj

Izvor: https://www.agroklub.com/seoski-turizam/obisli-poljske-opg-ove-sve-je-jednostavno-bez-komplikacija-kako-kod-nas-zna-cesto-biti/63716/?fbclid=IwAR2GjU-kQ4su_db9KqhD8YB2AoqqHh6i_08wDzq5a-GDrjh2-giafTZmOo4

_______________________________________________________________

02.12.2019.

U Novom listu – članak o održanim radionicama “Brand branding” i “Design thinking”

Kratak osvrt na dvije radionice održane u sklopu transnacionalnog projekta suradnje “Smart specializations in the promotion of local heritage”.

Zahvale gospodinu Tomislavu Krišti iz DING Applications d.o.o. na izvrsnom predavanju s područja Design thinkinga te našim lokalnim dionicima – Udruga Plodovi gorja Gorskog kotara, OPG Burić i OPG Jurković te TZ Vrbovsko i Lynx and Fox koji su predstavili svoje brendove u sklopu radionice na temu brend i brendiranje.

Nastavljamo sa daljnjim aktivnostima na projektu.

Leave a Reply