Home > Novosti > LAG GORSKI KOTAR ODRŽAO DVIJE RADIONICE – „BRAND BRANDING“ I „DESIGN THINKING“ ZA LOKALNE DIONIKE U SKLOPU TRANSNACIONALNOG PROJEKTA SURADNJE „SMART SPECIALIZATIONS IN THE PROMOTION OF LOCAL HERITAGE“

LAG GORSKI KOTAR ODRŽAO DVIJE RADIONICE – „BRAND BRANDING“ I „DESIGN THINKING“ ZA LOKALNE DIONIKE U SKLOPU TRANSNACIONALNOG PROJEKTA SURADNJE „SMART SPECIALIZATIONS IN THE PROMOTION OF LOCAL HERITAGE“

Dana 28. studenog 2019. godine održana druga po redu radionica na temu i pod nazivom “Design thinking”, na kojoj je LAG organizirao stručnog predavača , g. Tomislava Krišta , stručnjaka na području design thinkinga i predavača poduzetničkog centra Razvojne agencije Grada Zagreba – Plavi ured.

Design thinking je metoda koju naši EU partneri koriste kao podlogu u svom radu , a koju smo mi na našoj radionici pokušali približiti lokalnim poljoprivrednicima i obrtnicima, sve s namjernom ostvarivanja osnovnih ciljeva projekta – ostvarivanja pametnih specijalizacija u promociji lokalne baštine, stvaranje dodatne vrijednosti za proizvoda i povećanje vidljivosti LAG područja.

Leave a Reply