25.11.2019; 28.11.2019. godine
LAG GORSKI KOTAR – ODRŽANE DVIJE RADIONCE – “BRAND BRANDING”; “DESIGN THINKING” U SKLOPU PROJEKTA “SMART SPECIALIZATIONS IN THE PROMOTION OF LOCAL HERITAGE”
25.11.2019. godine i 28.11.2019. godine, u sklopu projekta održane su dvije radionice za lokalne dionike s područja Gorskog kotara.
25. studenog 2019. godine održana radionica pod nazivom “Brand branding” u Ravnoj Gori, a na kojoj se obrađivala tema brenda, brendiranja te identiteta brenda, te se lokalnim proizvođačima i malim poduzetnicima pokušalo ukratko približiti kako što kvalitetnije definirati brend i graditi priču o svom brandu.
Dana 28. studenog 2019. godine održana je radionica pod nazivom “Design thinking”, na kojoj je LAG Gorski kotar angažirao stručnog predavača g. Tomislava Krišta iz DING Applications d.o.o., stručnjaka na području design thinkinga koji je između ostalog surađivao i sa Plavim uredom (Razvojnom agencijom Grada Zagreba). Design thinking je metoda koju naši EU partneri koriste kao podlogu u svom radu, a koju smo mi na našoj radionici pokušali približiti lokalnim poljoprivrednicima i obrtnicima, sve s namjernom ostvarivanja osnovnih ciljeva projekta – pametne specijalizacije u promociji lokalne baštine, stvaranje dodatne vrijednosti za proizvoda i povećanje vidljivosti LAG područja.
Nastavljamo s aktivnostima na projektu čija se realizacija očekuje do kraja lipnja 2020. godine. Zaključci projekta predstaviti će se u brošuri koja će obuhvatiti primjere dobre prakse u specijalizaciji lokalne baštine na području sve tri zemlje partnera. Nadamo kako ćemo provedbom ovoga i ostalih projekata pomoći našim lokalnim dionicima unaprijediti poslovanje te im dati vjetar u leđa pri realizaciji svojih poslovnih ideja.