U sklopu projekta suradnje „Smart specializations in the promotion of local heratige“ s Poljskim i Latvijskim partnerima, odnosno „Pametne specijalizacije u promociji lokalne baštine“, koji se provodi kroz podmjeru 19.3., tipa operacije 19.3.2. „Provedba aktivnosti projekta suradnje“ iz Programa ruralnog razvoja RH za razdoblje 2014. – 2020. organiziramo radionice za razvoj inovativnih metoda promocije lokalne baštine u sklopu razvoja Kodeksa dobre prakse – „Code of good practice“.
Tako će se prva radionica, pod nazivom „Brand branding“ održati u Ravnoj Gori (SPC „Goranka“, I.G.Kovačića 174) dana 25. studenog 2019. godine, s početkom u 11.00 sati , gdje ćemo održati prezentaciju čiji je cilj upoznati prisutne s pojmovima branda i brandiranja te načinima stvaranja istog. Uz to, sudionici radionice su lokalni dionici koji će se ukratko predstaviti sa svojim, vlastitim primjerima dobre prakse brendiranja, a to su:
- TZ Grada Vrbovsko; Tanja Kušić (Bundevijada)
- Udruga Plodovi gorja Gorskog kotara; Blažica Sveticki
- Lynx and fox; Jelena Holenko
- OPG Burić Saša (“Medonja”); Saša Burić
- OPG Jurković Ivan (“Bakini rezanci”); Siniša Jurković
Svi ste dobrodošli! Vidimo se!
Vaš LAG Gorski kotar