Home > PROJEKT SURADNJE 19.3.: „Smart specializations in the promotion of local heritage“ > Medijski članci > U Novom listu – članak o održanim radionicama “Brand branding” i “Design thinking”

U Novom listu – članak o održanim radionicama “Brand branding” i “Design thinking”

16.10.2020.

Na portalu Agroklub – članak o studijskom posjetu i isustvima članova LAG-a Gorski kotar koji su sudjelovali na studijskom posjetu partnerima u Poljskoj

Izvor: https://www.agroklub.com/seoski-turizam/obisli-poljske-opg-ove-sve-je-jednostavno-bez-komplikacija-kako-kod-nas-zna-cesto-biti/63716/?fbclid=IwAR2GjU-kQ4su_db9KqhD8YB2AoqqHh6i_08wDzq5a-GDrjh2-giafTZmOo4

_______________________________________________________________

2.12.2019.

U Novom listu – članak o održanim radionicama “Brand branding” i “Design thinking”

Kratak osvrt na dvije radionice održane u sklopu transnacionalnog projekta suradnje “Smart specializations in the promotion of local heritage”.

Zahvale gospodinu Tomislavu Krišti iz DING Applications d.o.o. na izvrsnom predavanju s područja Design thinkinga te našim lokalnim dionicima – Udruga Plodovi gorja Gorskog kotara, OPG Burić i OPG Jurković te TZ Vrbovsko i Lynx and Fox koji su predstavili svoje brendove u sklopu radionice na temu brend i brendiranje.

Nastavljamo sa daljnjim aktivnostima na projektu.

Leave a Reply